Telegol'de şok şike iddiası
18 Eylül Pazartesi gecesi Tv8'de Serhat Ulueren moderatörlüğünde ekrana Telegol programında ilginç bir iddia ortaya atıldı.

Ulueren, programda Cristiano Ronaldo'nun mutsuzluğu ile ilgili olarak, Real Madrid'in forma sponsoru olan "bwin" adlı şirketin şike yaptığı, bazı maçlarda kazanacak takımı belirlediği ve Portekizli futbolcunun bu yüzden dertli olduğunu iddia etti.

İddianın çıkış kaynağı olarak Ronaldo'nun Portekizli bir gazateciye verdiği röportajın varlığının dile getirildiği programda, "bwin" şirketinin röportajın ses kaydının yayınlanmaması için söz konusu gazeteciye 5 milyon euro önerdiği ifade edildi.

Serhat Ulueren ayrıca Real Madrid'den ayrılması gündemde olan Brezilyalı Kaka'nın ve teknik direktör Jose Murinho'nun da bu durumdan haberdar olduğunu ve rahatsızlık duyduğu belirtti.

"
Anahtar Kelimeler:
telegol şok şike iddiası
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.