YABANCI BASIN ŞİKE DAVASININ KARARINI SAYFALARINDA NASIL GÖRDÜ?
Futbolda şike davası kararlarının verilmesinin ardından yurtdışı basını da olayla yakından ilgilendi. Yapılan haberlerde Aziz Yıldırım'ın tahliyesine çok fazla değinilmezken objektif davranarak örgüt kurmak ve şike ve teşvikten aldığı cezalar öne çıkarıldı.

Türk hukuk sisteminin yapısına değinmeden verilen haberlerde Reuters, Aziz Yıldırım'ın şike ve teşvik nedeniyle hapis cezası aldığını servis etti. Reuters üyesi haber siteleri de kullanıcılarına kararı aynı şekilde duyurdu.

Reuters geçtiği haberde; "Türk mahkemesi Fenerbahçe başkanı Aziz Yıldırım'ı şikeden suçlu buldu ancak hapis yattığı süreyi de göz önüne alarak tahliye edilmesine karar verdi. Mahkeme toplam 6 yıl cezasına çarptırdığı Aziz Yıldırım'a bu cezanın 3 yılını yasadışı örgüt kurduğu için verdi." sözlerini kullandı.

"
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.