Yapılan çalışmalarla ilgili olarak bilgiler veren Vakfıkebir Belediye Başkanı Muhammet Balta, “Halkımızın bizden büyük beklentileri var. Bizde bu beklentilere cevap verebilmek için ilçe başkanımızla birlikte yoğun bir şekilde çalışıyoruz. Fol Deresi projemiz 2 milyon TL’ye malolacak. Projenin amacı, Fol Deresi’nin etrafını bir yaşam alanı olarak yapmaktır. İnsanlarımız evlerinden çıktıktan sonra şehir içerisinde bir hava alsınlar istiyoruz. Folderesi Vakfıkebir'in Venediği olacak. Bunun sahil parkı tarafında da bir alanı var. Daha sonra da sahil dolgu alanına bağlanacak. Aynı zamanda DSİ’nin ihale aşamasında olan yeni cami ile kapalı spor salonunun olduğu alanda ıslah projesi var. Burası suni göl şeklinde olacak. Işıklandırmalar ve ışıklı fıskiyeler olacak. Yatırımlarımızı yaparken maalesef kurumlarla koordineli çalışamıyoruz. AKSA’ya ve Telekom’a şuraları yapın dediğimizde yatırım programımızda yok diyorlar. Özellikle kurumların bu anlamda çalışma yapması lazım. Sizlere verdiğiniz destek dolayı teşekkür ediyor, bundan sonra da desteklerinizin devamını bekliyoruz” dedi.

Daha sonra söz alan AK Parti Trabzon Milletvekili Muhammet Balta, “Bazı insanlarımız bu bölgeden iki milletvekilimiz var ne yapıyorlar diyorlar. Biz tohumları ektik hasat zamanı ürünle de gelmeye başladı. Trabzon’un bütününe hizmet ediyoruz. Büyükliman Yöremize de vaat ettiğimiz bütün sözlerimizi yerine getirmeye çalışıyoruz. Beşikdüzü’nde illerde olmayan teleferik projesi başladı. Bu bir hayaldi. Bunun hazırlanmasında her noktasında bu gördüğünüz milletvekili kardeşlerinizin emeği vardır. Cezaevi inşaatı, kentsel dönüşüm çalışmaları devam ediyor. Şalpazarı belediyemiz başka bir siyasi partiye mensup ancak bizim kardeşimizdir. Albayrak’ı seviyor. Yine bakanımızla birlikte oradaki eksikliklerle ilgili belediye başkanımızla projeler yapıyoruz. Tonya ilçemizde turizmle alakalı yatırımlar devam ediyor. Fol Dersi vadisini bir havza olarak düşünüyoruz. Çarşıbaşı ilçemizde sahil projesi, Avni Akkan Caddesini,  ilçe meydanını, Deniz Derin Deşarj Projesini birlikte yaptık. Yeni hizmetler de yapacağız. Vakfıkebir’de ilk defa bir planlama ile birlikte bir şeyler yapmaya çalışıyoruz. Belediye başkanı benim akrabam ancak duygusal davranmam. Bütün hayatını ilçesi için harcayan özel bir kardeşimizdir.

Geçmişte hizmet yapan belediye başkanlarımızdan da Allah razı olsun. Biz daha büyük hedeflerle geldik. Bizim tek düşüncemiz bulunduğumuz, doğup büyüdüğümüz şehrimizin her noktasına hizmet etmektir. Nasıl hizmet ederiz diye çırpınıyoruz. Sahil dolgu alanı ile ilgili projeler devam ediyor. Sahil ilçelerine birer fakülte kazandırmak istiyoruz. OSB ile ilgili üst yapı, alt yapı ihaleleri yapacağız. Şehir merkezimizde çok güzel çalışmalar yapılıyor. Otelin yapılması turizm acısından çok önemli. Bir ilçede 100 kilometrenin üzerinde beton yol yapmak çok önemli bir şeydir. Biraz sabırlı olmak lazım. Biz 5 gündür buradayız. Alanlardayız. Koşuyoruz koşuşturuyoruz. İnsanlarımızın her türlü sorunları ile elimizden geldiğince uğraşıyoruz. Merak etmeyin sizin verdiğiniz emaneti namusumuz gibi koruyoruz” diye konuştu.  Milletvekili Ayşe Sula Köseoğlu ise yatırımları çok beğendiğini ifade ederek: “Bu güzel ilçeye, bu güzel hizmetlere destek olmak boynumuzun borcudur" diye konuştu.

Milletvekillerinin Vakfıkebir ziyaretine İlçe Başkanı Enver İskendeoğlu, Büyükliman Gazeteciler Cemiyeti Başkanı Oktay Gül, gazetemizi Yazı İşleri Müdürü Aydın Gelleci ile partililer katıldı