AK Parti Trabzon Milletvekili ve MKYK üyesi Süleyman Soylu, Trabzon Şehir Hastanesinin 2018 yılında biteceğini söyledi.

Soylu,seçim gezileri kapsamanında Trabzon'un Beşikdüzü İlçesi'nde bir kahvede muhtarlar ve sivil toplum örgütleriyle kahvaltıda bir araya geldi.

Soylu'nun yanı sıra toplantıya Beşikdüzü Belediye Başkanı Orhan Bıçakçıoğlu, ilçe başkanı Harun Demirci de katıldı.

Muhtarları ve sivil toplum örgütlerinin istek ve taleplerini dinleyen Soylu, muhtarların yol sorunu dile getirdiğini belirterek, "Yaklaşık biz 3,5 aydır milletvekiliyiz.Bana derseniz milletvekilliği yapabildiniz mi böyle bir şeyi yapabilme görevine sahip olamadık. 23'de meclise gittik bir de yurt dışı tezkerenin geçmesi için meclise gittik. Bir de önümüzdeki günlerde ayın birinde Anayasamız gereği meclisin açılması vesilesiyle Türkiye Büyük Millet Meclisine gideceğiz. Bu şu demek değil, Milletvekilliği mecliste yapılır, orda eda edilir, gerçekleştirir, demek değil, milletvekillği ilk önce kendi yörenin kendi bölgenin sorunlarıyla hemhal olacaksın, oranın bütün yöneticileriyle ve herkesle kucaklaşacaksın.Biz yaklaşık 3,5 ayın 2 ayını Trabzon'da geçirdik. Seçim döneminde gidemediğimiz köylere zamanımız yettiği kadar, Trabzon'un dışında Hakkari'ye de gittim, Yüksekova'ya, İrak sınırına  Dereciye kadar gittim. Bir taraftan Şemdinli'ye gittim. Ağrı'ya Dinadin'e, Van'a gittim. Trabzon'u hiç ama hiç ihmal etmedik, gücümüzün yetti ölçülerde çok özverili ve gayretli çalıştık." dedi.

Beşikdüzü Belediyesine 20 trilyon liralık betonlama ile ilgili kredi aldıklarını ifade eden Soylu, "İnşallah önümüzdeki süreç içerisinde nasıl bugüne kadar büyük gayret içerisinde , muhtarımzın dediği caminin duvarını Büyükşehir belediyesi değil, Beşikdüzü Belediyesi bunu üzerine alıyor. Bir plan dahilinde çalışmalarımızı yapacağız.

Büyükşehir Belediyemize 100 trilyonluk kredi tahsis ediyoruz, 50 trilyon asfaltta, 50 trilyon da betonlama kullanılacak. bunun içinde elimizden gelen her şeyi yapacağız. Elektrik sorunu ile ilgili milletvekili olduktan sonra hemen elektrik idaresini topladık. Belediye başkanlarımız da geldi. Vatandaşımızın dertleri sıraladık. Onlar da hassasiyet gösterdiler. Bütün muhtarlarımız ile ilçe ilçe toplantı yapacaklarını ve de bunların büyük bölümünü de yaptılar. Elektrik, beton, asfalt yol konusunda da meseleye el atmış durumdayız. Bu yeter mi yetmez tabi ki...

Buraya gelirken Gençlik ve Spor Bakanım ile konuştum. Trabzon'a yapacağımız şehir hastanesi ile ilgili Sağlık Bakanlığı yatırım planına aldırdık. 2018 yılın sonunda Şehir Hastanemiz sona erecek. ikinci olarak Trabzon'a 2. devlet Üniversitesi konusunda söz verdik" diye konuştu.

Yüksek öğretim kurulu bu konuyla ilgili çalışmalarına başladı, bunun yanında turizm toplantısı yaptık. iktidar muhalefet bütün partilerin milletvekillerini çağırdık"

Soylu, ülke gündemiyle ilgili olarak da şunları söyledi:

"Bir tek terörist kalan kadar, o bu ülkeyi terk edene kadar silahları yerin yedi kat dibine gömene kadar bu mücadele devam edecektir.Kimse Türkiye Cumhuriyeti Devletine bu millete haddini bildiremez. nerden güç alırsa alsın. kimden güç alırsa alsın. Uluslararası ı topluma söylüyorum Türkiye bu çoğrafyanın dengesidir. Kimse Türkiyesiz hesaba kalkışmasın. Eğer kim Türkiyesiz bir hesaba kalkışırsa bilinsin ki kendisi zarardadır, ziyandadır, kendisi yanlış hesabın içerisindedir. Bu çoğrayada Türkiyenin varlığı hem barışın bölgesel dengenin hem de bu bölgedeki yarına ait herkesin huzur içerisinde yaşabileceğinin teminatıdır".

Soylu, Beşikdüzü seçim ziyareti kapsamında esnaf ve vatandaşları ziyaret ederek karanfil dağıttı. Beşikdüzü Süt fabrikası ve Küçük sanayi sitesini ziyaret etti.